24 Temmuz 2014 Perşembe

2'nci aşkıma!

bizimki farklı bir aşk hikayesi..
ne ferhat ile şirin ne de kerem ile aslı boy ölçüşemez bizimle...
öyle yani..

hayal meyal hatırlıyorum ilk gördüğüm anı...belki de sadece hayal da kuruyor olabilirim bilmiyorum...
93 senesiydi... ağustos ayıydı..bir misafir geliyor dediler.
meraklandım...oldum olası çok severim misafirleri..ama bu sefer farklıydı sanki..
ve aylar süren bir bekleyişin ardından geldi, girdi kapımızdan...
inanılmazdı...

biliyorum ki ilk görüşte aşkı o zaman öğrendim..tutulmuştum...
nasıl güzel, harika birşey...
ilk başta platoniktim..farkımda bile değildi benim.. bense ilk aşkımı her dakika izliyordum...
yıllar yılı sürecek, hiç bitmeyecek bir sevginin başlangıcıydı o yaz...
her sene daha da katlanarak sevdim onu...daha da büyüdü o sevgi içimde...
yer yer kızsam da hep sevecektim biliyordum..
derken o da farkıma vardı sonunda..
hele ki ismimi duyduğum o ilk zamanlar yok mu?!...
hiç bir heyecan boy ölçüşemez onunla eminim....

20 yıldır aralıksız sevdiğim bir erkek o ...
hayran olduğum, yer yer kızsamda sevgimi hak eden, sevgisine ihtiyaç duyduğum genç yakışıklı bir adam...

o benim dünyalar tatlısı biricik kardeşım...
93 senesinin 25 ağustos'unda aldığı ilk nefes ile hayatımızı anlamlandıran, her kahkahasında bir ömrü yaşatan, sevgilerin en dayanılmazını bize veren canım, birtanem kardeşim...
.....................

bundan tam 20 yıl önceydi, hayal meyal hatırlıyorum..annem kardeşın olacak demişti..

ben de 'kardeş ne' demiştim..ufaktım tabii..

kardeş ne biliyor musun ufaklık!
hayatta seni en seven, sana koşulsuz kollarıni açan en sıcak ve sadık dost..
sen benim en değerli varlığımsın.
hayatım boyunca, sonsuza kadar kalbimin EN sahibi 2 erkekten birisin...

iyi ki doğdun sevgili kardeşim...
buradaki 'iyi ki' mecazen değil yürekten bir 'iyi ki'...
seni çok çok seviyorum... 

1 yorum:

  1. Bazı insanlar doğuştan şanslı, bazıları bazen ...

    YanıtlaSil