11 Nisan 2014 Cuma

lan insülin

lan insülin,
üc günde hayatımın tadı kalmadı senin yuzünden.
bu hayatta şekeri sadece çay ile kullanan beni, beni beni Gözde'ni neden bu hale getirdin insülin?
ben hiç tatlı sürdüm mü ağzıma?
çikolata krizi yaşadım mı çeyrek asırlık ömrümde?
wafflemış, kunefeymiş, baklavaymış girdi mi bu mideye?
nutellanın kapağı açıldı mı hiç bu ellerle?

lan insülin, hayatımı kararttın.
ben çayı çok severdim, bilirsin.
herşeyi geçtim, her şey yasak zaten de ben çayı şekersiz içemem ki?
yahu benim bu hayattaki en büyük keyfimdi o 2 şekerli çay.
senin yüzünden 3 gündür bardak bana ben bardağa bakıyoruz.

herşeye tamam da o 2 şeker mi battı be sana insülin?
yükseldin de ne oldu?
beni sınıra getirdin, mutlu musun?
olayım lan şeker hastası, ben o çayı şekerle içeceğim.
çok canım sıkılıyor, tatsızım.

lan insülin, bunca yıl salgıladım seni, konak oldum sana, besledim.
bu bana yapılır mı insülin?
içeceğim işte, yükselirsen yüksel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder