8 Şubat 2014 Cumartesi

midem bulanıyor, bir de ellerim titriyor ara sıra.
bunlar tansiyonum düşünce ya da başka bir biyolojik sıkıntıdan değil, sosyal problemlerden dolayı oluyor.
ne zaman hayatımda yeni bir şey olacak olsa, yeni bir iş, ilişki(yaklaşık 6 senedir Allah'tan aynı adamlayım) ya da yeni herhangi bir şey; bu semptomları yaşıyorum.

ellerimi kapıya dayayıp, ayaklarımla kendimi geri itmek ve ortamdan derhal uzaklaşmak istiyorum.
yenilikleri sevmiyorum ben arkadaş.

hayatım normal rutininde giderken ve benim bundan bir şikayetim de yokken, nereden çıkıyor şu 'fırsat'lar.
ben sevmiyorum böyle şeyleri.
şu hayatında yeni bir sayfa açıliyor lafından nefret ediyorum.
ben yenilikçi değilim çocuğum, yeni birşey istemiyorum. yıllardır cep telefonumu bile degıştirmedim, tuşlu iyiydi fakat bozulunca geçtik 'yeni' olana. sonuç? dokunmatikte yazı yazamiyorum, auto correctle dehşet saçıyorum.
yenilik sevmiyorum ben. hayatımın ana teması.

yenilik, bende mide bulantısı ve klavyeye kusma isteği yaratıyor.
kusturmayın beni.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder