30 Ekim 2013 Çarşamba

bir bucuk haftadır makarna ve pilav yiyorum.
sigara yok, kahve yok, sebze yok, meyve yok, kuruyemiş yok en önemlisi de çay yok çay.
her gün pilav yemeyen papaza tanrının yaptığı misilleme gibiyim, açlıktan rengim sarardı ama bu koymuyor zira yiyebileceğim başka beyaz bir yiyecek yok ancak çaysızlık çok koyuyor. çok özledim seni çay, bir kavuşalım asla bırakmayacağım ince belini.


hee bir de yaklaşık 10 saat süren diş ağrılarım var. ama öyle tek bir diş değil, 32'si birden halaya tutuşmuşçasına ağrıyorlar. sürü psikolojisi...

ağrı kesiciler bir işe yaramıyor, kafamı duvara vurmak istiyorum bazen ama onun da işe yarayacağinı sanmam.

sonra bana diyorlar ki neden sinirlisin?

neden olmayayım?
açım, yoksunum, ağrım var. 
sen de bir hafta boyunca sadece pilav ya da makarna ye, sigara-çay yoksunluğu çek- uzerine birde dişlerin ve diş etlerin kombine ağrı mesaisine girişsin bak bakalım nasıl oluyorsun. 

uzun zamandır beynimde birilerini öldürmemiştim, diş tedavisi bir başladı, yine birilerini gırtlaklamaya, kesmeye başladım kafamın içinde. ilk başlangıcı da hiçbir şeyden haberi olmayan, benim iyiliğim içın uğraşan dişçimle yaptım. tamamen refleksti, bir hamlede çok canım yandı ve o an onu aynı dişçi koltuğunda gırtlaklarken buldum kendimi hayalimde. 

bu elimde olan birşey değil, biri ya da herhangi birşey bana kaldırabileceğimin üzerinde bir acı veriyorsa, istem dışı onu öldürüyorum hayalimde. 
bir keresinde tanrıyı öldürmüştüm, o derece.

velhasıl blog, çok açım, çok çaysızım. 

doğal olarak ağrım var ve bu ağrıların arasında katil olmamak için kendimi çok sıkıyorum.
ama hayal dünyamda tam bir pisliğim, bu beni suçlu yapmaz değil mi?

ilk önce dünya barışı istiyorum,

o kalmamışsa, ince belli bardakta tavşan kanı, tek şekerli çay alayım, dünya barışı kadar gideri var.

sevgiler, 


ben

1 yorum:

  1. geçmiş olsun umarım kısa zamanda sağlığınıza ve çaya kavuşursunuz. sizinle bir ortak noktamızın olduğunu öğrenmek mutlu etti beni ve sizi daha yakından tanıma fırsatı buldum. çayı kaç şekerli içtiğinizi öğrendim mesela...size ince belli ve tek şekerli bir çay ısmarlamayı çok isterdim ama mümkün değil. sadece cafeye gittiğimde sizin yerinize de bir çay içebilirim hepsi bu.bunun dışında hayali cinayetler başta olmak üzere hayali her şeye devam;)sevgiler...

    YanıtlaSil