19 Temmuz 2013 Cuma


"Doğumunuz hayatınız boyunca düzeltmeye çalışacağınız bir hatadır" 
diyordu platonik sevgilim Chuck Görünmez Canavarlar isimli kitabında.
Bugün benim bu hatayı duzeltmeye çalışışımın 26'ncı yıldönümü.

isterse 106'ncı olsun düzeltemeyeceğim bir hata çünkü ipin ucu o gece, anne ve babamın nefislerine yenik düşmesinden dolayı kaçtı.

bir dilek hakkım olsa mesela bugün doğum günü bebesiyim ya, dileyeceğim şey kesinlikle 26 yıl öncesine gidip, bu hata yapılmadan önce mani olmak olurdu.

anne ve babamın evlendikleri o gune gider, nikah sonrası tebrik ve nikah şekeri kuyruğuna girer takı olarak da boyunlarına bir kaç paket kondom asardım ve derdim ki 'çocuklar, gençler, alın şu kondomları birkaç ay idare edin. dinleyin beni. hatta mümkünse korunma yöntemlerinin hepsini aynı anda yapın. büyük bir hataya engel olacaksınız, emin olun'

büyük ihtimalle deli damgası yiyeceğim bu söylev sonrası anne ve babam şok geçirmiş bir vaziyette suradıma bakarlardı ve sen de kimsin diye o malum soruyu sorarlardı.
cevp basit; ben ileride arkasındaki sperme neden yol vermedi diye hayiflanacak biri.
emin olun doğacak çocuk sizin istediğiniz normallikte olmayacak. yapmayın, girmeyin garibin günahına.
bir dost olarak bilin beni'
derdim...

hayatim boyunca girdiğim her yarışta arkamdan gelene yol veriyorum ben, çünkü o gerizekalı sperm halimde arkamdan gelene yol vermedim ve başıma bunlar geldi.
eh haliyle ben de her yarışta arkamdakine imtiyaz vererek bir nevi kendimi kurtarıyorum, onu ateşe atıyorum.
kusura bakma dostum, bir hatayı düzeltmeye çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder