17 Nisan 2013 Çarşamba

pazartesiden hallice


her pazartesi gunu turlu turlu sosyal mecraalarda, degisik insanlarin ayni yakinmalarina sahit oluyorum; 'yine pazartesi, pazartesiden nefret ediyorum, iykk pazartesi' gibi... bu da bir sendrom olmuş literature kapak atmiş. neredeyse 2 yıl bilfiil çalışmış bir yeni işçi olarak, bende hıc pazartesı sendromu olmadı. bu kadar insan yanılıyor olamaz deyip ben de girmek istedim ama benim psikolojim çok sağlam, gelmez böyle oyunlara. bence pazartesinin aslında bir gunahı yok. tamam ilk iş gunü ama o mu istemiş? Çogunlugun yakindıgı pazartesı sendromunun nedenı, bır yılda 52 kez bu güne maruz kalmaları. eh tabii para kazanmayı sevip çalışmayı sevmeyen bir yapıya sahip insanoğlunun da kendine bir günahkeçesi ilan etmesi gerekiyordu. arkadaş, bir yıl içinde 52pazartesi var, haliyle bır sure sonra alıskanlıga donusuyor aslında. bir de sendrom deyip işi ciddiye alıyorsunuz, bır nevı stockholm sendromundan hallıce oluyor. pazartesinin bir günahı yok, sizin tedavıye ıhtıyacınız var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder