22 Nisan 2013 Pazartesi

biz arkadasiz, pardon?



-biz arkadasiz.
-cunku senin ortaminda kalabalik yapacak birilerine ihtiyacin var.

-biz arkadasiz
-cunku erkek arkadasinla bulusacaksin ama aperatif olarak onden beni sunman gerekiyor ebeveynlerine

-biz arkadasiz
-cunku yalniz kalmaktan korkuyorsun

-biz arkadasiz
-cunku ben senin evden cikis biletinim

-biz arkadasiz
-cunku ben senin merve'de kalacagim deyip de emre'de kalacaginin gizli teminatiyim

-biz arkadasiz
-cunku ben gercekten oyle saniyorum

-biz arkadasiz
-cunku en kolay bu sekilde kandiriyorsun beni

-biz arkadasiz
-sadede gel sekerim, bu gece yine ben gorunumlu kimde konaklayacaksin da benim isim haklarimi satin almak istiyorsun?

-biz arkadasiz
-cunku kiranın tamamini karsilamak yerine yarisini kendine ayirmani saglayacak sponsorum ben, bulasiklar mi? ben yikarim sen oje sur...

-biz arkadasiz
-bu kurt ölümleri beni huzünlendiriyor...

-biz arkadasiz
-hangimiz arkadasiz?ben mi sen mi?

-biz arkadasiz
-ben aglama duvariyim yaklas..

-biz arkadasiz
-ama sen aglama duvari degilsin tabii

-biz arkadasiz
-ilk onbirde miyim yedekler de mi?

-biz arkadasiz
-şipşak külah yapılır

-biz arkadasiz
-bir yere gitmek istiyorsun ve o sirada baska arkadslarinin isi var. tek basina da eglenmeyi beceremedigin icin sana eskort edecek bir safa ihtiyac duydun.
evet, o saf benim. adi da arkadaslik olsun madem, sen boyle avutuyorsan kisiliksizligini...

-ama biz arkadasiz
-kornet mi olsun, normal mi?

-biz arkadasiz
-yuru git!!!


"Tanrım, beni dostlarıma karşı koru, kendimi düşmanlarıma karşı korurum."

Voltaire

1 yorum:

  1. - biz arkadas degılız
    - cunku genel olarak arkadas olmak ıcın tanısmak lazım gıbı bır algı var ve toplum aksine hazır degıl...

    YanıtlaSil