26 Mart 2013 Salı

ben, kendim ve hiçlik

belki kınayacaksınız beni, belki üzüleceksiniz halime, ya da dalga geçeceksiniz. inanın hiç biri umrumda değil...

uzun zamandır üzerinde kafa yorduğum bir soru var, biliyorum ki bu dünyaya gelmiş herkes aynı soruyu sormuştur kendine... 'ben kimim ve amacım ne?'

irdeledim kendimi, sorguladım, cevabı bulmak için tüm benliğimi kullandım ve sonunda buldum.
'ben hiçkimseyim ve tek amacım ölmek'

ben inkar etmiyorum artık, hiçbir şey istemiyor oluşumu fark ettiğim gün türlü yaşama zırvalarını bir kenara ittim. ne iyi bir kariyer, ne mükemmel bir evlilik, ne para ne başka birşey...

depresyonda da değilim, kafam hiç karışık değil. ben hickimse olduğumu fark ettim. ne yaparsam yapayım sonun ölüm olduğu bir oyunun milyarlarca oyuncusundan biriyim ve başka bir son yok...

ne bir hayalim var, ne bir isteğim, ne bir amacım, ne de umudum. yaşamam emredildiği için yaşıyorum sadece. daha ne kadar dayanirım bu inkara bilemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder