21 Mart 2013 Perşembe

kimim ben kim kim kim?


şimdi benim merak ettiğim birşey var dostlar. 
ben ve ailemin etnik bir kokeni yok, sade insanlarız, dünyalıyız biz. 
ne çerkez, ne kürt, ne tatarız...
Mesela ben kim olduğum sorusuna 'dünyalıyım' diye cevap verdiğimde
-ki her zaman ilk söylediğim şeydir- 
uzaylı muamelesi gorüyorum. 
o zaman da 'Dural'ım' diyorum, diyorlar ki 'o bir soyad, saçmalama'. 
bu sefer de dogal olarak yaşadığım ülkenin isminden yola çıkarak 'Türk'üm' diyorum;
 hani bir amerikalı gibi, fransız gibi, alman gibi... 
Bu sefer de milliyetçi oluyorum. 
müslümanım desem o bir din, kimlik olarak kabul edilmesi zaten saçma, ki benim dinlere de ehemmiyetim yok.
(bu inançsız olduğumun da kanıtı değildir, tanrımla aramda, üçüncüye ... düşer) 
e o zaman sevgili anayasa yapanlar, ben kendimi tanıtırken ne diyeceğim? 
herkes etnik kökenini gönlünce taşısın, benim de istediğim bu. 
kimse kimliksiz kalmasın, herkes kökenine sahip çıksın. 
ama siz onlara kimlik verirken beni piç ediyorsunuz? 
kimim ben, benim gibi olanlar kim sevgili devlet baba? 
babamız olmaktan vazgeçersen biz ne oluruz?



( şimdi 'bıdı bıdı aaaa, ayıp kelime kullandı' diyen ahlak abideleri çıkacaktir, onları da ahlaklarından öpüyorum.)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder