21 Mart 2013 Perşembe

huzursuz parmak sendromu-14

-dostunuzu tanımak istiyorsanız ve de rakip takımları tutuyorsanız, onunla mutlaka maç izleyin. o 90 dakikada yıllardir tanıdığınız adam ya da kadının yayınlanmamış kişilik fragmanını seyredeceksiniz. sonrasında da oturup bir düşünün 'kim bu insan gorünümlü primat' diye...

-sizin gavur dediğiniz Izmir'de, ola ki geziyorsunuz lutfen bir dikkat edin; bir yerde mutlaka lokma döküldüğüne şahit olacaksınız. uzunca bir kuyruk olur o lokma standında ve verilenler ücretsizdir, isterseniz birkaç tabak da alabilirsiniz. kimse size açgözlü muamelesi yapmaz, aksine siz istemeden onlar teklif eder. çünkü Izmir'deki gavurlar hayır işleyen ve bunu paylaşan insanlardır. ikramı, paylaşmayı severler. fakat siz de haklısınız; izmir'in insanı sizin 'din' anlayışınızla kıyaslanınca gerçekten de gavurdur, doğrudur...

-pek sevgili Intikam allah senin cezanı versin, bebeğim gerilmem gereken sahnede guldum. dudukle mi cekiyorsunuz bu diziyi, senoryoyu ibrahim tatlises mi cevirdi, oyuncu koçluğunu küçük osman mi yapıyor arkadas? 10 dk suren sahne 3 saniyede lapa kapa, pes!

-intikam dizisine her baktığımda aklıma takılan şeyler: 
1. beren saat neden bön bön bakıyor?
2. nejat işler ciddi duruken aslında gülümsüyor mu?
3. beren saat penguenden hallice yürürken nasıl olacak da dövüşecek?
4. nejat işler aslında botokslu mu?
5. neden bu dizinin Türk versiyonunu çektiniz be kardeşim?

-Spring is coming... Game of Inglorious Politicians(my beautiful country)

-mesela Hitler de barış mesajı yazsaydı eminim tüm o soykırım süreci temize çekilir hatta o öldürülen insanlar dirilirdi. böyle ütopik işte!

-aşk olsun sol işaret parmağım, sana da aşk olsun sağ yüzük parmağım. hadi ben sizi görmedim, siz neden ses etmiyorsunuz da 'diğer tüm parmak kardeşlerimizi yaktın, bizi de yak' demiyorsunuz? sağlam sağlam olur mu? anca beraber kanca beraber, hadi yapışın bakayım şu tencereye!


-Tum hayvanlar esıttır. Bazı hayvanlar daha da esıttır. Hele bazı hayvanlar sıfıra esıttır. Iste ben son ıkı onermenın bılesımınden dogan bır hayvan cıftlıgınde yasıyorum. Napoleonun yonettıgı hayvan cıftlıgınde... bılmeyenler ıcın; napoleon bır domuz!

-allah herkese rocky gibi bir adam nasip etsin. senin agzin yuzun yer degistirsin, yedigin yumruklardan kasin gozun patlasin, sen hala ' edriiiyyyyyıııııııın, edriyııııığn' diye yirt kendini. buna aşk ya da kafaya fazla yumruk yemekten kaynaklanan suursuzluk; ne derseniz deyin ama o rocky kafasi erkekte iyi duruyor.

-how to train a man as a good husband' isimli DVD setim ingilizce, turkce ve okuzce dil secenekleri ile yakinda piyasaya cikacak. sevgili babaannemden erkek egitmek ve sekillendirmek uzerine incilerin yer alacagi, evde kalma tehlikesi yasayan genc kizlara ogut niteliginde olan bu dvd sayesinde bireysel olan 'bak elalemin kizi koca buldu, sen hala otur kitap oku bidibidi' iskencemi kitlesellestirmeyi planliyorum. bir kiz nasil evde kalir isimli bolumde ise muhabbet tamamen benim uzerimden donecekmis gibi bir his var icimde..

-sevmediğin ot dibinde bitermiş, mesela benim bitti. fark ettim ki justin bieber'in dört şarkısını ezberlemişim. damn!

-Soyledıgı lafın nereye gıdecegını bılmedeen konusan ınsandan nefret edıyorum. Laf laf degıl ıshal, agız da agız degıl baska bırsey...

-ilham,esinlenme adı altında çalıyorlar, giyiyorlar, ben yaptım diyorlar hatta utanmadan satıyorlar. sonra bunlar 'tasarımcıyım' diyor, ben de ileride bir seri katil olmama neden olacak bilinçaltı dopingime hızla devam ediyorum. isim de buldum kendime "düğme katili". öldürdüğüm insanların ya da pozitif bir bakış açısıyla tanımlamak gerekirse, insanlık yararına yaradanlarına kavuşturduğum andavalların gözlerine düğme dikeceğim.

-insanların da netlik ayarı olsaydı keşke. ama yok, bir de mükemmel tasarımmışmışız. yersen! serdar ortaç doğru diyormuş da anlayamamışım adamı, harbiden de binlerce dansöz var. kıvırmadan, net net gelin gari!

-Sevgılı morhıpo, yenı jıngle'ın ınanılmaz yaratıcı ve etkıleyıcı.o muzık, o dızeler, aman allahım nasıl saırane nasıl epık. 118 reklamlarından hallıce olan bu jıngle hangı yaratıcı reklamcıların eserıyse, onları da kocaman opuyorum.

-Afyonkarahısar'da alkol yasagının ardından genelev de kapatılmıs. Beledıye baskanının kapatmaya yonelık acıklaması da 'zaten kar etmıyordu'. Muhasebesını mı tutuyordun baskan bey, te allahım ne adamlar bas olmus...

-Sevgılı mardın valımsımıs kadınlara nasıhat etmıs'ıckıcı, kumarcı manyaklarla evlenmeyın, evlenırsenız boyle olur' dıye. Ben de ebeveynlere edıyorum nasıhat kondom kullanın dıye, kullanmazsanız boyle olur.

-Gold master şaşırtır diye jingle yapan reklamcı, bu jingle'ı seda sayan'a soyleterek sasırtmakla kalmadı, üzdü.

-10 yıllık memurıyetın ardından emeklılerıne 20'ser kurus ıkramıye veren devlet, baska bır yerde cocuklara 200'er lıra harclık verıyorsa buna ne denır? Ayıp bırcok laf soylenebılır, bu tatmın etmezse suratlarına da tukurulebılır mesela.

-baba ile alışveriş: alacağın ürünleri tutması için babana verirsin, o da onları aldığın yerlere geri koyar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder