12 Şubat 2013 Salı

abla-kardeş diyalogları

Kardeşimle aramızdaki diyaloglardan bir kitap çıkar, üzerine ilk 13 bölümü garanti dizi de yapılır.

makedonya gezisi sırasında ablası tarafından darlanan bir gencin imtihanı:
P.S: diyalogun sonunda kendi kendime konuşma gibi huylarımin nüksettiği gerçeği ile bir kez daha yüzleştim.



    • Hasan Can Dural


      abla sen ben ipek latin kursuna gitsek ya latince
      • Gozde Dural

        bence de guzel olur ama benim onceligim almanca ve fransizca:D babam geldigime pisman olcak ahaha
      • Hasan Can Dural

        :))
        latince cikis noktalari ya onu ogrendikten sonra genelini daha dogrusu ne demek sitediklerini anlayabiliyormusun maggie oyle dedi bana
        • Gozde Dural

          oyle cnm latince onemli bakaim ama ben almanca kesin ogrenicem:D sonra ver elini almanya alamanci olmak istiyorum :d un da baaah
          • Hasan Can Dural

            nereye gidiyorsun bakayim 
            • Gozde Dural

              berlin munih frankfurt farketmez:D vatandasligimi degistircem alman olcam adimi da hansiye koycam
              oglum bu ulkeden bi bok olmaz kacmak lazim
              • Hasan Can Dural

                yok abla hansiye almazklar seni 
                ben 5 gunlugune cikayim dedim de pasaport islemlerinde neler neler soruyorlar :)\
                • Gozde Dural

                  benden iyisini mi bulacaklar:D beni almayacak ulkenin alnini karislarim
                  • Hasan Can Dural

                     onlar seni ulkelerine almadan once cebini baya bi bosaltiyoralr abla 
                    • Gozde Dural

                      olsun ben de onlarin kasayi bosaltirim bi cikayim yurtdisina dolandiriciligin kralini yapicam alicam tuyu bitmemis yetimlerin intikamini
                      • Hasan Can Dural

                         hangi filmi izledin abla 
                        • Gozde Dural

                          su siralar sefilleri seyrediyorum paso:D icimde bir fransiz devrimi istegi var ki anlatamam bugun salsan parlamentoya dalarim viva la france diye
                          bir abla olarak azicik şapşal olabilirim ama özümde iyi bir insanim
                          • Hasan Can Dural

                            v for vendetta de 
                            senin yuregin temiz abla 
                            • Gozde Dural

                              viva la kosla vanish, pinar altug ekolunden ilerlemek lazim
                              • Hasan Can Dural

                                abla bu konusmatyi burda kesmeliyiz bence 
                                • Gozde Dural

                                  kalbimi kirdin, burada japon ekolune baglasan da tamir edemezsin o kiriklari seni makedonyali bilim adamlarina emanet ediyorum, kustum boz.
                                  ses ver, ablaya cevap vermessen taş olursun,
                                  susma korkuyorum, stonehenge'e bagladin babama soylerim bak sallamiyor beni diye
                                  ablan olarak emrediyorum konus
                                  • Hasan Can Dural

                                    Kardeş olarak dusa giriyorum 
                                    • Gozde Dural

                                      100 dolar + kdv

                                    Hiç yorum yok:

                                    Yorum Gönder