14 Ocak 2013 Pazartesi

özür diliyorum...

özür diliyorum,

Arawaks yerlilerinden özür diliyorum,
tatar halkından özür diliyorum,
aborjinlerden, Nambiyalılardan, Yahudilerden, Bosnalılardan, Cezayirlilerden, Ruanda halkından, Ermenilerden, Bosnalı Türklerden, Fellucelilerden, arakan halkından, Kürtlerden, Vietnam halkından, Japonlardan, Korelilerden, Azerilerden, hayvanlardan, yerküreden...

üzerinden kirli politika yürütülen ve iktidar hırsı ile ruhunu şeytana satan dünya üzerindeki gelmiş geçmiş tüm devletler yüzünden öldürülen, katledilen masum insanlardan, insanın işkencesine maruz kalan hayvanlardan ve adımımızı attığımız her köşesini tahrip ettiğimiz yerküreden özür diliyorum...

bir "insan" olarak,
 başkalarının hırsları, acımasızlıkları ve kirli işleri için dünya üzerinde hakkında ölüm fermanı verilen masum insanlardan bir özür ile yapılanları-her ne kdar ben yapmamış olsam bile- geri alınamayacağını biliyorum, ama almanya adına, amerika adına, türkler adına, sırplar adına, fransa adına, kürtler adına, ispanya, italya, ingiltere, norveç, kore, hitler, mussolini, franco, nixon, bush, stalin, mao, kambanda, milosevic, esad, saddam adına...

bu suçlardan sorumlu olanlar adına,
insan olamadıkları için özür diliyorum...
bir insan olarak, bu familyanın ve diğer familyaların katledilen, tecavüze uğrayan, işkence gören, hakları elinden alınan her masum bireyinden özür diliyorum, hepsi bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder