19 Ocak 2013 Cumartesi

ben Dr. Gözde Dural


ben çok güzel pansuman yaparım, organların işlevini biliyorum, tıptaki gelişmeleri yakından takip ediyorum(anladığım kadarıyla konuya hakimim), hangi ilaç hangi ağrıyı keser, hangi hap mide yanması yapar, suni teneffüsü ve bir de denemekten bir zarar çıkmaz seviyesinde kalp masajı biliyorum, ayrıca kendimim diye söylemiyorum ama dikişim de on numaradır, mütevazılığa gerek yok... kısacası bunca öze...lliğimden yola çıkarak kendimi doktor ilan ediyorum, zira eline fotoğraf makinası alanın fotoğrafçı, iki etek dikenin modacı, çevresi geniş olanın organizatör, ağzı laf yapanın halkla ilişkiler uzmanı, bir albüm çıkaran karganın sanatçı, eli yüzü düzgün olanın oyuncu, adamakıllı hiçbir vasfı olmayanın siyasetçi olduğu canım ülkemde, sahip olduğum bu meziyetler ile kendimi doktor ilan etmemin bir sakıncası yok diye düşünüyorum.
sevgiler Dr. Gözde Dural

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder