25 Aralık 2012 Salı

sinir hücresi eğitim programı

Anladım ki sinir hücrelerimizi de vücudumuzu şekillendirip güçlendirdiğimiz gibi eğitebiliriz.
 
Vücudu şekillendirmek bireyin kendi kapasitesi ve isteği ile doğru orantılıdır. Misal diyet yapar, spor yapar bla bla.
 
Ama sinir hücrelerini güçlendirmek ve eğitmek için birey tek başına yeterli değildir. Mutlaka onu uyaran bir başka etkene ihtiyaç vardır. Bu etkenler bulunması çok da güç olan şeyler değildir, bilakis herkesin çevresinde onun sinirlerini kaldıracak en az bir tane dangalak, andaval, camış, angut ve iki ayaklı öküz mutlaka vardır.
 
Sinir hücresi eğitim programına -maalesef- isteği dışında girmiş olan bir birey, başlangıçta mutlaka birkaç bin nöron kaybeder çünkü onları nasıl yöneteceğini bilemez.
 
Ama program ilerledikçe görecektir ki, etrafındaki andavallar onu cinnetin sınırına getirecek mallıklara durmaksızın bir yenisini eklerken, onun nöronlarındaki akson ve dentritler(sinir hücresi uzantıları) tehey tehey diye halaya tutuşmuş eğleniyorlar.
 
Sinir sistemimizin bize verdiği yetkiye dayanarak cinnet geçirebiliriz, pek de güzel olur ancak anayasanın hukukçulara verdiği yetkiye dayanarak bunu yapmamanızı öneririm. Zira o cinnet sırasında temizlediğiniz yaratıkları anayasa adam sayıyor.
 
Bu yüzden sinir hücrelerinizi geliştirin.
 
Mesela benim sinir hücrelerim sürekli tehey tehey!
Yoksa şimdiye seri katil olmuştum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder