3 Aralık 2012 Pazartesi

baba-kız diyalogları

- ocağıma diktiğin incir ağaçlarından ufak bir Gözde Dural hatıra ormanı kurdun kızım, aferin.
- yapmasaydınız beni o zaman, korunsaydınız, yapmasaydınız....(bıdıbıdıdbıdı)
-tamam tamam, ne istiyorsan al!
- babacıkoooo:)

****************************************

- alo nasılsın kızım?
- iyilik babacım çalışıyorum hala, sen?
-ben de giydim pijamalarımı, uzattım ayaklarımı, bir dinleniyorum bir dinleniyorum tasvir edecek kelime yok.
- yazıklar olsun beni yapana


******************************************
‎-babacımm 130tl tel fturası gldi:( böhü
-oh!!
-oh derken?
-yaşama uğraşı işte kolay gelsin
-pavese'i alet etme kötü baba:(
-reddet beni o zaman kızım, lütfen"


*****************************************
 Babacım bana 850 TL borç verir misin?
- eşhedüenlaheeee amentü:)

"-ama tefeciler öldürcek bu parayı vermezsem
-ben vururum onları biter gider kızım korkma sen
- ya niye vuruyorsun, vurma sen bana parayı yatır iki medeni insa gibi çözerim ben bu olayı
- yok yok ben vurayım, paramıza bişey olmasın


***************************************
- bana playstation alalım mı baba?
- etek iste, çanta iste, topuklu ayakkabı iste ama yeter ki kız çocuğu olduğunu hatırlatacak birşey iste be kızım bir kere de

- ama kızlar da oynuyor ki
- hayır senin yaşında kızlar düğünlerinde oynuyor!

- he koca iste diyorsun yani
- dayak?
- no. thanks..byeee"

******************************************
tu bi kontiniyıd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder