3 Eylül 2012 Pazartesi

bir varmış...

-bizde bu kadar "kaynana" varken cadılar bayramını hristiyanlara kaptırmış olmamız büyük bir kayıp.

-hepimizin içinde gizli bir haka dansçısı yatıyor. zira tuvalet veya apartman koridorlarında sönen sensörlü lambaları yeniden yakmak için onca manasız hareketi yapıyor oluşumuzun başka bir açıklaması olamaz.

-bir doktorun intihar mektubu yazması kadar can sıkıcı birşey olamaz herhalde. sen nöbetçi bir eczane bulup da onun intihar mektubu olduğunu anlayana kadar yazık olur.

-ilahiyatçının biri ' akıllı yatırımcı öbür tarafa yatırım yapandır' deyince yadırganmıyor da, bunun üzerine ben ' pamuk işine mi girsek acaba' deyince neden uzaylı muamelesi görüyorum?


-beni izleyinnn, bana bakınnnn, ben yerel selebritiyim, beni takip edinnnn; instragram ve foursquare bunun için var sanırım. yoksa kendini bu kadar teşhir etme çabasının başka bir açıklaması olamaz. olursa da ancak histrionik kişilik bozukluğu olur ama ağır olur

-sahibinden satılık sol böbrek.
dönem dönem kum dökme özelliğine sahiptir. zira girişimci bir ruha sahipseniz, tüm o kumları değerlendirip inşaat sektöründe hatırı sayılır bir isim haline gelebilirsiniz. zamanında döktüğüm kumları değerlendirseydim, şimdilerde dişi ağaoğlu olabilirdim. fakat müteahhitlik adına tüm hayallerim foseptiğe karışmaya mahkum...
 
-ölmeden önce görülmesi gereken 100 şey isimli listenin ilk kırkını oluşturanlar Abercrombie&Fitch'in yakışıklı mankenleri sanırım. yoksa bu kırk mahlukatın bir arada olmasının hiçbir manası yok.

-onlarca kendiliksiz spermin ne idüğü belirsiz bir yarışa girmesi, daha o rahme düşülen ilk andan itibaren kaderimiz oluyor. ha babam yarış tüm hayat... kelebek etkisi bu olsa gerek
 
- insanlar telefon, araba, giysi, ayakkabı alırken aslında imaj satın almaya çalışıyor. şu dönemde kafanın içindeki pek de mühim değil.. keşke en ileri teknolojiyi yaratanlar biraz zeka da yaratabilse...

-kaltaklık, yaltaklık, kaypaklık hepsi aynı aileden bunların. birini olrusan zaten diğeri de oluyorsun. ben ayrı ayrısını çok görmedim.

- "bazı insanlar alçak gönüllüdür, bazıları ise alçak olmaya gönüllüdür" demiş Necip Fazıl... çok pis laf sokmuş anlayana...

-zeka ile bankadaki para miktarı ters orantılı. ne kadar zenginsen o kadar gerizekalı oluyorsun, bu bir tesadüf değildir herhalde. hani öyleyse bile zeki bir zengin görmüş değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder