25 Haziran 2012 Pazartesi

kıçolog olmak

ben bir kıç severim.
Evet bunu açık ve net bir şekilde söylüyorum. Bilerek sevmiyorum kıçları. fetişist falan da değilim. Zaman, insanlar ve hayat beni bu hale getirdi. Çok da deneyimlendim aslına bakarsanız. Her tür kıçı ayırt edebiliyorum artık. 'Bu kıç' diyorum içimden ' güzel göründüğüne bakma, kesin ishaldir' diyorum. Ve nitekim de çıkıyor dediğim. laf ishali olmuş bir kıç işte, kokmuyor ama koksaydı buna da şükür derdim dedirtiyor. Neyse beni kıç sever durumuna bizzat hayatıma girmiş, çıkmış, girme ihtimali olan, yakından uzaktan tanıdığım insanlar getirdi. ben o insanları sevdim zannettim ama hepsi birer kıç çıktı işte....

bunu farketmek görünürde 24 seneme, görünmeyen kısımda önümde amaçsızca uzanan ömrüme mal oldu diyebilirim. Çok gencim ama çok insan tanımanın yaş ile alakası yok. Belki de vardır, ben genel geçer kuralları sallamam hepsi bu. benim şanssızlığım kıç olanların bana denk gelmiş olması ve zamanla benim insan sevdiğimi zannedip kıç sevdiğimi fark etmem...

Durup uzaktan seyredince bazen arkadaş dediklerinizi, tanıdıklarınızı, adam yerine koyup da konuştuğunuz insanları, zamanla her şeyi daha net görüyorsunuz. Anatomi bilginizden kuşku duyuyorsunuz. Yıllarca yüzüne baktığınızı düşündüğünüz bir insanın aslında kıçına bakmış olduğunuzu farkediyorsunuz. ne acı bir farkındalık! ama tüm farkındalıklar acı değil midir zaman zaman... Evet maalesef o ...kafa değil, surat da değil bir kıç! Bir tane de neymiş, bir sürü, boy boy, model model...

Yıllarca bu kadar kıç tanıyınca haliyle benim gibi bir karar alıyorsunuz: Kıçolog olmak! Kıçlarla olan hikayem böyle başladı işte, yanlış anlaşılmasın bahsettiğim kıçlar o iki tane et parçası olanlar değil, bu kıçlar kıç olarak doğuyorlar, yani aslında kıç yerine başka birşey demek isterdim ama diyemiyorum, Babam küfür yazınca kızıyor, anlayıver işte! Sonra bana kızıyorlar neden insanların kıçına bakıyorsun diye ama diyemiyorum ki kıçınız sandığınız aslında kafanızın yerinde. Benim baktığım daha doğrusu görmeye çalıştığım kafalarınız diye...

kıçlar güzel değildir. Birincisi o kıçların Adriana Lima'nın Victoria's Secret ambalajlı kıçıyla ya da Jennifer Lopez'in sigortalı koca kıçıyla uzaktan yakından alakası yoktur. Keşke benzeseler dersiniz çünkü en azından baktığınızda biraz da olsa can sıkıcılıklarını, sinir bozuculuklarını, salaklıklarını görmezden gelme şansınız olur. Ama yok! Bu kıçlar kıç işte en şekilsizi, çirkini, gereksizinden. Konuştular mı laf yerine başka bir şey çıkıyor ağızlarından...
ne olduğunu ben söylemeden anlayın, onu dememe de kızıyor babam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder