27 Mart 2012 Salı

sesler

0-3 yaş grubu çocukları severim
Bebekleri de konuşmak için çabalamadıklarında

Bir de doğmamışları severim

5 yaşa da tahammül edebiliyorum az konuştukları sürece

5 yaştan sonra geriyorlar beni


İnsanları en çok sustuklarında sevmeye çalışabiliyorum. “çalışabiliyorum” sadece,  sevdiğim pek söylenemez. Çünkü benim onları sevme ihtimalim kadar onların susma ihtimalleri de düşük…

Sevmiyorum yani, konuştuklarında…

O yüzden kalabalıklarda bulunmak büyük bir işkence benim için…

İletişim kavramına tepkiliyim

Kimse ile iletişmek zorunda değilim.

Kimse de bana ilişmesin…

0-3 yaş grubu çocukları sessiz olduklarında sevmeye çalışıyorum.

Bebekleri ağlamadıklarında ve “agu” demediklerinde…


En çok doğmamış olanları seviyorum.


Bu sefer gerçekten seviyorum… Doğmadıkları sürece sevgim daha da büyüyor. Ama hamile anneleri zaten onların yerine de konuşuyor. O zaman sevmek istemiyorum.


“İnsanlar konuşur”, “konuşabilen tek canlı insandır”, “ tanrı dil vermiş konuşalım diye”

Keşke insan olmasaydım… Zaten kabullenmemekte ısrarlıyım.

“Sen de konuşuyorsun” deme hakkı doğdu size şimdi

Lütfen demeyin…

Konuşmak zorunda bırakmayın beni… izah etmem için kelimelere muhatap etmeyin beni

Zaten yeterince bu duruma düşüyorum, en sevdiğim kendimi bile sevmemek istiyorum… Duymamak, keşke konuşmak zorunda olmasam dediğim anlar çok…

Konuşturmayın beni…

Ben sessizliği sevmek istiyorum…

Doğmamış bir bebeği dinlememe izin verin…

Bırakın da onu doğmamaya ikna edebileyim… Konuşmadan yapacağım bunu.


İçimde zaten susturamadığım bir şey var… Daima konuşuyor… İkna edemiyorum, susmuyor. Dediklerini duymazdan gelmeye çalışsam da olmuyor, anlamıyorum zaten dediklerini, anlamadığım için belki de çok konuşuyor…

Bari siz konuşmayın

Susun…

Doğmamışları da rahat bırakın…

1 yorum:

  1. Susmak, birdenbire duyulan keskin bir ıslık gibi nöbette
    susmak, akan bir nehrin durup aniden,yön değiştirmesi
    susmak, gurur inciten sırların imparatorluk mührü kuru
    susmak, TANRIYA DA BİR GÜN KİTAP İNECEĞİNE İNANMAK GİBİ!...(k.i.)

    YanıtlaSil