30 Mart 2012 Cuma

..30mart..

senden hiçbir şey istememiştim...
tek bir şey hariç...
beni üzmemeni...
ama sen duymadın hiç. sana yabancı dillerde kurduğum cümleler, geceler boyu süren ritueller, tek bir istek...
çok dua ettim zamaninda sana...
tek istediğim hakkın olmadığı halde acı çektirmemendi bana, bize...yarattıklarına...
senin döngün bu olmamalıydı...
yaptıklarına rağmen sana artık şükredemem...bunca acıya, yaşanan onca kötü olaya...
nötr olmalıydın...olamıyorsun...
adaletınden de emin değilim artık...
bizi sevdiğinden de
yaratma amacın tamamen ikiyüzlü
bahşettiklerin var ama götürdüklerin çokk fazla...
sormadan verdiğin hayatları, bir lutfediş olarak görüp, yine sormadan alamazsın...
bunu yapıyorsan, seninle konuşmami da bekleyemezsin benden...
kafamda şekillendirdiğim 'sen' çok farklıydın
ama üç yıl önce gerçek sen ile yüzleştim...
işte o gün seninle konuşmayı bıraktım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder