24 Ağustos 2011 Çarşamba

ve defile...

bir yıllık karın ağrısı bol, stresi zehir, ekonomisi yerlerde
çalışmanın(:)) ardından
emeklerimizi sunacağımız platform gerçekleşti..

zorlu geçse de tadı damakta kalan,
hamilelik surecini yaşayan bir anne adayının
heyecanı ile hazırlandığımız
ve doğum anını en yüksek adrenalin
ile tamamladığımız 
defilemizden benim kreasyonumu içeren birkaç kareyi de paylaşmak istedim...:)


defilemiz fakültemizin sonsuz ve sabırlı desteği ile
profesonel bir ekibin eşliğinde
bolca heyecanla gerçekleşti...
kareografi Başak Gürsoy Ajans Kareografı 
sevgili Ferhan Aral' a ait..



ve de elbetteki modeller de BG Ajansın profesyonel ve tatlı modelleri:)













.............

ve hayatımın en özel anı diyebileceğim anlardan
olan
selamlama kısmı:)


aileme ve sevgilime
kalp göndererek yaptım selamlamamı...
annemin gozyaşlarını ta ordan görebiliyordum...

bu işin en özel kısmı
onu ailenize ve size destek olanlara sunuyor olmanız...
bu iki dakikalık defile
içinde bir sürü emek, onlarca farklı el ve destek barındırıyor...
hele ki ortaya çıkanlar
manifestomda da bahsettiğim gibi
varoluşun ilk çığlıkları...


sevgilerle


3 yorum:

  1. süper bir defile oldugu ve harcanan emek herseyden bellı oluyor.bende tabıkı tebrık edıyorum.ayrıca ınsanların hayatlarında sadece bırkez yasayabıleceklerı anlardan bırıdır.ozellıkle o son sizin podyuma cıkısınız ve alkıslar...kımbılır o anı ruyanızda kac sefer gordunuz ve kafanızda o defıleyı kac kere prova ettınız:)sizin sıfırdan bırseyler yaratmanız sızın ıcın yeterlı olabılır ama izleyıcılerın o begenısı ve bu begenıyı sıze gosterıs bıcımlerı pahabıcılemez bır duygu olmalı.zaten sız izleyicilerin gozlerınden anlamıssınızdır.belkıde hayatınızda hıcbır zaman o kadar heycanlanmamıstınız.orda olup bu defıleyı ızlemeyı cok isterdım emın olun.bazı ınsanların kumas parcaları dedıklerı seyler sızın hayal gucunuzle olaganustu seylere donusmusler.hayan gucunuzun sızı ölünceye kadar yalnız bırakmaması dılegıyle...başarılarınızın devamını dılıyorum...kendınıze iyi bakın.hoşkalın.(size ulaşmak gitgide zorlaşıyor)

    YanıtlaSil
  2. :) tesekkur ederim
    güzel ve mutlu edici bir yorum:)
    benim tasarım anlayışım birilerinin beğenisinden öte benim iç dünyamı yansıtmasıdır.. bu defile için hazırladığım 5 parça tam da benim istediğim olamadı malesef..hazırlık aşamasında hayal gücüme ket vuran engeller oldu ve benim istediğımden öte başkalarının görmek istediğı var...kendi çizgime cekebilmek icin cok ugrastim..degisiklikler olmasaydi benim icin daha tatmin edici olacakti...
    bu alanda benim etik anlayisim ve bakis acimla varolan iliskiler celisiyor malesef..akademik olarak etik disinda kalan bircok olay ve insan arasinda ancak bu kadar kendimi yansitabildim...agzim az laf yapsa belkide benim isteklerim olacakti..ama benden daha iyi laf yapan agizlara cevrilen kulaklardan dolayi, deneme tahtasi biz oluyoruz...her alanda olan eksiklikler ve yanlis kisiler bazilarimizi engelliyor ve ben ve benim gibi olan birkac arkadasim da bu defilede ici buruk olanlariz...

    YanıtlaSil
  3. yorumunuzu okuduktan sonra aynı buruklugu bende yasadım inanın.ama bu işler ne yazıkki boyle fakat sızı ıkı sefer kutlamak ıstıyorum.hem bu sartlar altında hemde bu kadar iyi bır calısma yaptıgınız için.keske herkes ıstedıgı ve hayal ettıgı seyı uygulayabılse.bakıs acıları farklı olan ınsanlar bır ortak noktada bulussa hersey daha ıyı olur emınım ve herkes mutlu olur.dedıgınız laf yapma konusuna gelınce katılıyorum.ne yazıkki genel olarak sessız ınsanlar saf ayagına yatarak ve herseyı kabul ederek bırseyler yapmaya calısıyorlar.sonucta yaptıkları sey onların olmuyor ama bunu farketmelerı uzun zaman alacak.belkıde bız goremeyecegız:)dedıgım gıbı onemlı olan tum zorluklarla bas edıp yınede hayal gucunden vazgecmeyerek yapılan calısmalardır.ve emınım kı bırdahakı calısmanız sızın ve arkadaslarınız acısında daha iyi olacaktır.sevgıyle kalın....

    YanıtlaSil