19 Temmuz 2011 Salı

kim lan bana ilk tokadi atan?

evet bundan 23 sene önce bir kadın ve bir erkek çok çetin bir aşkın içinde bulurlar kendilerini..
hatta 23 değil 27 falan..4 sene çıkarlar..

öyle böyle aşık değillerdir birbirlerine hani...aynı işyerinde çalışırlarken tanışırlar..ve buuuummmmm...ilk görüşte aşk mi dersiniz, kaderin cilvesi mi bilmem ama delicesine aşık olurlar..

fekat esas oğlan ve esas kızın bilmedikleri bir sır vardır..aynı soyada sahip oldukları halde akraba oldukları ihtimalini hiç düşünmemişlerdir.(aşk işte bazen beyne elektrik gitmeyebiliyor!)

ve işte her masalda olduğü gibi kötü kalpli cadılar, krallar vs aklınıza gelebilecek her türlu kötü kahraman hatta joker bile bu evliliğe karşı çıkar..

hani yeşilçam filmlerinde bir replik vardır:
-durun bu evlilik olamaz!!
-nedenmiş o?
-siz yakın akrabasınız!?:S


gibi işte!

tüm sülale sen de fransiz devrimi, ben diyeyim nika ayaklanması(abarttım mazur görün) bir isyandır ki sorma!!

her kafadan bir ses 'dural sülalesi çok sesli korosu'...

ama esas oğlan ve esas kız aşklarını bitirecek gibi durmazlar ve kaçmaya karar verirler..
kaç kaç nereye kadar deyimini çürütürcesine, 'durmak yok yola devam' mottosunu tayyeap'e kazandırarak , arabaya taş biz bu yola baş koyduk şarkısı eşliğinde aşklarına sahip çıkar ve evlenirler 25 eylul gunu gizlice...

çok sade bir nikah törenidir, bir elin parmaklarını geçmez belki katılanlar, bir gelin ve damat görüntüsünde arayacağınız gelinlik ve damatlık yoktur belki ama tüm o abartıyı gereksiz kılacak büyük bir cesaret ve aşk vardır...

esas kız reddedilmiştir babası tarafından, esas oğlan ambargo yemiştir ailesinden ama aşk işte...umurlarında mıdır? elbette ki hayır!!1

gel zaman git zaman bu büyük aşkı görenler, kabullenir sevginin önünde eğilmeyi...tek bir kişi hariç...esas kızın babası!

88 senesi, yaz çok çetin geçmekte.. esas kız hastaneye götürülür çığlıklar eşliğinde..
zorlu geçireceği bir kaç günü vardı®.

naz yapılan birkaç günün ardından 19 temmuz günü öglen 13.30da geçirdikleri zorluklarla dolu, yeryer gözyaşi, yeryer sevinç kokan 5 senenin meyvesini alırlar kucaklarına... ve esas kızın babası bu şirin mi şirin, güzel mi güzel yaratığı görünce açar kollarını ve sonsuza dek sürecek bir barış imzalanır...

şlaaaaaaaaaaaaaaaak

ingaaaaaaaaaaaa

evet ben doğdum bugün:)
23 sene önce yani:)

şimdi söyleyin bana

kim lan bana o 'ilk tokadi' atan???

P.S: yayın ve yapımda emeği geçen sevgili esas oğlan ve esas kıza(ufukçum ve canancım) teşekkürü bir borç bilirim..
aile olarak sizi seçtiğim için kendimi alkışlıyorum...(verdiğim belkide tek ve en doğru karar)
hadi yine iyisiniz heeeee:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder