13 Mayıs 2011 Cuma

tanrıya mektup 1

sevgili tanrım

senden bir ricam var.Lütfen tüm kitaplarını toplat..üzülerek söylüyorum ki kitapların çok yanlış ellerde, işe geldiği gibi kullanılmakta.. keza seni, salt çıkarlarını korumak ve de daha çok pay elde etmek için cümlelerine meze yapmaktalar..
bilirsin tarihte hep oldu..ortaçağda da cennetten yer sattılar yeri geldi, yeri geldi "insanı sev" politikana ters düşen mahkemeler ile yarattıklarını yaktılar senin adını kullanıp.
bu şimdi de olmakta..

sana en son duyduğum şeyi anlatayım..bir kaç adam var saçı sakalı karışık, konuşuyorlar insanlar da onlara sana inanır gibi inanıyor malesef. biri dedi ki "ne kadar çok salavat getirirsen o kadar çok huri var cennette" bir nevi yarış başlattılar hani bilirsin sonucunda ödül olan sosisli yeme yarışları gibi..

neymiş efendim, en çok salavat getiren cennette hurileri kaparmış. ayıp değil mi? cennetini düşürdükleri hale bak tanrım. orda sen olacaksın diye değil, huriler olacak diye bir nevi pazarlık yapmaktalar...

ben sana inanıyorum sırf sen olduğun için..bir de varlığımı borçlu olduğum için. eğer bana ruh üfleyen sensen, senden bir parça taşıdığım için biliyorum ki sen alışveriş yapmazsın.

 yüseysel hiç olamazsın. ama gel gör ki burda senin adını zikrederek çıkar sağlayan birkaç(bu sıfat az kalır) kendini bilmez(seninle konuştuğum için kötü söz söyleyemiyorum ama sen anladın) yalan işler çevirmekte...

şimdi ben soruyorum, sırf cennete girip hurilerle olmak için bunca salavatı getiren ile salt inanmanın güzelliğini bildiği için senin adını özenle zikredenleri ayıracak mısın?

biliyorum ki benim tanrım alışveriş yapmaz, ne kadar ekmek o kadar köfte mantığı ile inanılmasına izin vermez...

cennet cehennem şuan düşündüğüm şeyler değil. o senin bileceğin iştir bana göre. ben burda olduğum gibi olurum o tarafa gelince zaten seninle oturup detaylı konuşucaz yaptıklarım ya da yapmadıklarım konusunda...


ama senden ricam sevgili tanrım, lütfen seni kullanan kendiliksizlerin bunu yapmalarına izin verme...her solukları çıkar olmuş, içleri çürümüş bu zihniyetleri de benim gibi düşünen insanoğluna yaklaştırma...


biliyorum ki duygularımız karşılıklı,
en kısa zamanda görüşmek üzere demiyeceğim:)
zamanı gelince oturup konuşmak üzere

sevgiler gözde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder