3 Şubat 2011 Perşembe

delirmek isteyenler izdivaç izleyin..

okul tatile girdiğinden beri evdeyim..
sinir bozucu bir şekilde de canım dışarıya çıkmak istemiyor. hal bu olunca, aptalkutusunda ne kadar program varsa müdavimi oldum..
hele izdivaç programları.. çıktıkları günden bu yana çok çok çok sinirime dokunuyorlar. 50-60 yasındaki amcalar teyzeler 20lik taze edalarında "kriter" dedikleri safsataları sunup, ona buna laf atıp talip bekliyorlar.
son kullanma tarihi geçmiş yazıyor alınlarında kocaman. ne talibi.. otur evinde allah askına.
teyzeler bir yana, katılan ya da birine talip olan amcaları hiç anlamıyorum..
amcacım, kadın dul dimi?
amca=evet?
amcacım neden dul?
amca=kocası ölmüş.
amcacım, salakmısın? kadın kocayı öldürmüş, yemiş anlasana..karadul işte karadul

diyesim geliyor.

teyzeler maaşı yüksek olan amcalar arıyorlar. napcan?
estetik olcam desen, sakıp sabancının bütçesi bile kaldırmaz senin estetik masraflarını.
tamam mutlu olmak herkesin hakkı.Ama bunun evlenmek istiyorum bende mutluluk istiyorumla bi alakası yok.
tamamen duygusal. napcan bu yaştan sonra adamın parasını, mal varlığını. sana ne demekten kendimi alamaz oldum.
biiri canım amcalarımızı, teyzelerimizi tokatlasın lütfen. yazık yahu yazık.

aslında onlarda dasuç yok.. umut fakirin ekmeğidir. suç bu programları yapan medya kuruluşlarında. reyting uğruna karılarını bile satarlar. cılkı çıktı artık. bence devlet alkolü sigarayı yasaklayacağına, bu izdivaç programlarını yasaklamalı. evlilik denen kurum bildiğin ayaklar altında artık.
ben 1 haftadır tanıdığım biriyle değil evlenmek, yolda yürümem be:S

bide anlamadığım, menopoz ve andropoz yaş eşiği yükseldi mi?
bence bilimadamları özelikle bu programlara katılan amca ve teyzeleri incelemeli. insanlık için önemli bulgulara ulaşabilirler. zira yaş geçmiş iş bitmemiş kıvamında midemi bulandırmaktalar.

hee bide unutmadan, türkiyedeki bekarları evlendirdik, yurtdışındaki bilimum evde kalmışlara da deva oluyoruz.
her programda en az iki tane yabancı uyruklu kadın var. memleketlerinde erkek kalmamış gibi buraya gelip, bizim erkeklerin biyerlerini kaldırıyorlar.

yaptığım gözlemlere dayanarak söylüyorum,
bu programların favori kelimeleri "elektrik alamıyorum, kriterlerim blabla, malvarlığınız nedir"
katılanların çoğu, trafo çalışanları, kophenhag kriter uzamanları, icra memurları..

yazmaktan kendimi alamamak bir yana, izlemeyi de bırakamıyorum malesef..
hep derler ya gençlik ne halde, şu gençliğin haline bak..
bende diyorum "ihtiyarlarımız ne halde?, şu ihtiyarların haline bak"

yazık vallahi yazık...