18 Aralık 2010 Cumartesi

müziğin tablosu...

en sevdiğimden bahsetmek istedim...
yann tiersen..le jour D'avant parçası...
dinlemekten bıkmıyorum hoş ben birşeylerden bıkmam sürekli de yapsam... ama bu parça özel daha doğrusu yann tiersen çok özel...
bana göre bir müzisyenden öte, bir ressam kendisi.. tablo gibi müzikler..
ne zaman dinlesem ondan melodiler, notalar renge bürünür bende.. o müzik olmaktan çıkar bir anda renk cümbüşüne dönüşür..
bunu engelleyemiyorum malesef..hoş istemiyorum da bitsin.. sadece yann tiersenda da olmuyor  bu bazı müzikler duyuyorum renkli. özellikle kırmızı olanlar. ya da her rengi barındıran degradeli melodiler.
le jour d'avant tam bir sulubaya çalışması. tek tek başlayıp, sonra içiçe geçiyor tüm renkler özellikle morlar ve sarılar...notalar çok net ama renkleri her tonda..
müziğin zihnimde renge dönüşmesini tasvir edemiyorum ya da anlatamıyorum ama bende bıraktığı tat çok farklı...

1 yorum:

  1. gözde hanım merhaba nasılsınız.uzun zamandır yazmamıstım umarım hersey yolundadır.size genelde facebooktan yazıyorum fakat yazacaklarım blogunuzla ılgılı oldugu için bu sefer burdan yazmak ıstedım.yazma konusundada gayet basarılısınız her zaman ki gibi.o kadar akıcı bır dılle,samimi ve net yazıyorsunuz ki okumamak imkansız.yılbası hakkında soyledıgınız herseye katılıyorum hatta o yazıyı okurken kım oldugumu soylemek ve bır yerde karsılıklı oturup kahve içirken bu konuları konusmak geldı içimden fakat şimdilik boyle birsey dusunulemez bıle ama zaman ne gosterır bilinmez.sizi tanıyordum fakat yazdıklarınız sayesınde daha ıyı tanıyorum.baya ortak dusuncemızın olması sasırtıcı gercekten.bu arada yenı yılınız kutlu olsun.yenı yılda tum dıleklerınızın ve yapmak istediklerinizin gerceklesmesını dılıyorum.en kısa zamanda sizi görme dilegiyle.hoş-kalın.(cok iyi bir kaleminiz var umarım hep yazarsınız)...

    YanıtlaSil