18 Aralık 2010 Cumartesi

huzursuz parmak sendromu-1

- insan kusmukları dolu etraf.. böyle aptal aptal adamlar, makyaj malzemelerine tapan kadınlar var çevrede.. gıcık oluyorum...

-son zamanlarda şu msn denen sohbet katili iletişim özürlülüğü yaratan o gevşek, o sulandırılmış bulandırılmış platforma iyice kıl olmaya başladım. ya adam akıllı iki sohbet edelim gel ya kahve içelim, sohbet etmesek de sessizce oturup bakışalım. yok arkadaş millette nedir bu uzaktan konuşma eğilimi anlamış değilim. çok mu iticiyim de yüzyüze konuşmuyoruz ki diye düşünüyorum artık..

- erkeklere takığım şu sıralar. özelliklede hayatlarını ejekülasyona endekslemiş, iki gıdım beyni olmaksızın yaşayan, popülaritesini arttırmak için ona buna canım cicim ayağı çeken genleşmiş insan müsveddelerine...acaba diyorum bu fabrikalarda defolu ürünlerin olması kadar, defo beyinli erkeklerin olması da doğal mı??

- kızlara da takıyorum. aynı hormonel yapı bende de var yavaş yahu.. süslenmek güzel şey arkadaş da sen işin ipini pek bi gevşek bırakıyorsun..

-haberlerden hiç söz etmeyeyim dedim ama olmuyor yadsınmıyor malesef.. hergün izleyip de intihar mı etsem diye düşünüyorum. bir gün canıma kıyarsam o aptal haber kanalları olacak bunun sebebi...

-alkolle de aram iyi değil. çok içerim mantığını  da anlamış değilim. ayarında yaşamak lazım. içiyorsun da ne oluyor bre insancık. insan gibi iç deyimini de katlediyorlar şimdi ne diyeyim ben?

-sıkı magazin takipçisi oldum. ayıptır söylemesi denk geldim mi kaçırmam. özellikle de en sevdiğim bölümü gece gezmelerinde kim kimle nerede ne yapıyor bölümü. sağolsunlar içimdeki kötü enerjiyi boşalttırıyorlar. bir sövüyorum, bir sövüyorum anlatamam. o magazin kuklalarına acıyorum. çok önemli kimin kime ...töbe töbe

- bit dnaları taşıyan insandan bozma asalaklara gıcık oluyorum. bir de kanını emip arkandan konuşmuyorlar mı o zaman insan katli vacip deseler vallahi geberticem..

-nefret kelimesi ağzıma son zamanlarda yerleşti. ne çok nedenim varmış dedim . ama edilmicek gibi değil ki.

-sigara içmeye bayılıyorum. hem sessiz hem tatmin eden bir arkadaş.

- herkes herşeyi yemek zorunda değil ama yiyene saygı şart. kokoreç sevmiyor olabilirsin ama arka arkaya ay çok iğrenç cümlesini kurarsan seni o bağırsakla boğarım.

- moda okuyorum diye kendini abide sanan aptal kızcıklara da selam olsun. amaç kendini giydirmek ortalar da süzülmek, ikona takılmak, olmadığın gibi görünmek değil. dali kendi üzerine hiç resim yapmış mı aç bir araştır.

-tiyatro okuyup da hayat bir sahnedir felsefesiyle yaşayan kimliksizlerden de hoşlanmıyorum. böyle bir havalar, caka satmalar. iyi rol yapabilirsin takdir ederim, ama insan rolünü de yaparsan inan önünde eğilir eteğini bile öperim...kendinize gelin..

-LCD mi daha iyidir, PLAZMA mı gibi polemikler duyuyorum arada. istanbulda simit 1 lira oldu, insanlar sigortasiz çalışıyor, ülkede et yiyemeyen aileler var... nerede yaşıyorsun sen.
-siyasi olaylara karışan yaşıtlarıma kızıyorum. devran hep aynı az silkinin, anlamadınız mı hala yöntem bu değil. harcadığınız zaman size ne kazandırıyor.

-eskişehir anadolu üniversitesinde moda tasarım okuyorum....hayır 4 yıllık...

-hocaların öğrencileri yeren laflarına sinir olmakla kalmıyor, çıldırıyorum. pardon, sizi daha fetüsken mi öğretim üyesi yaptılar???

- sanatçı ile şarkıcı ayrımının yapıldığı bir yasa istiyorum. önüne gelene sanatçı derseniz, sanatın ne anlamı kalacak?? iki söz söyleyene sanatçı diyen anlayış var ülkede, şarkıcı bile değil onlar.. kuru gürültücü kirli sepetleri..

-bir de mankenler var. eski manken yeni modacı, eski manken yeni oyuncu, eski manken yeni siyasetçi falan. nedir bu ya? ben de talep ediyorum eski manken yeni memur da olsun.

-özel üniversitelerde, babadan burslu okuyan değil sap lif olamamış yawrucaklara ağır gıcığım. ayranı yok içmeye kıvamında gençkuruları. o moda şu moda, o ezik bu ciks, benim arabam onun ıphonu sohbetleri.. harcanan paralara yazık... o okullara milyarlar dökeceğine git bir mandra al oğluna, hem takılsın hem kazansın...

-hele bir de gsfliler var kendinden kurmalı.
aman allahım bir fiyaka sorma.. sanarsın monalisayı az önce bitirmiş. sanatçı olduk edalarında. marjinallikler falan.. pardon az daha kas da bari leonardo gibi giyin...

offf şimdilik az rahatladım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder