31 Aralık 2010 Cuma

31 aralık gözlemi

yeniyıl sevinci bana da bulaşsın benim de içimde bötürcük bötürcük heyecan olsun diye, dışarı çıktım bugün... ve gördüm ki üşümekten öteye gitmemişim... millette bir telaş, alışverişin dibine vuruluyor, içkiler kasa kasa alınıyor falan... bense elimde kumaşlarımın olduğu bir torba, torsanın da sapı yırtıldı ya her neyse, yürüyorum aval aval...

bu gün için en önemli hediye o torba ve içindekilerdir... yeni yıla kumaşlarımla ve beş parasızlığımla giricem sorun mu tabiiki hayır:)

beni mağdur eden bankanın önünden geçerken sinirlendim yine, içeri girip, müşteri hizmetlerini aramak ve onlara beddualarla dolu bir yılbaşı dilek kusmuğu sunmak istedim, ancak hanımefendilik bende kalsın...
bana sormadan kredi kartımı kapattılar, hem de tüm paramı karta yatırmışken... bi de suçu bana attılar güya ben arayıp iptal etmişim... nasıl iştir arkadaş, bankalar bu kadar mı güvenlikten yoksun dedirtecek cinsten bir olay geldi başıma yılın son günlerinde... neyse şanslıyım yine de yılın son gününde oldu, ya 2011'e öyle başlasaydım:)

velhasıl bankanın ordan içten içe söverek geçerken, bir baktım, kadın populasyonunun arttığı bir mağaza var... sanarsınız bedavaya dağıtıyorlar... ee gen çekiyor tabii bende yanaştım...
itiş kakış, kadın parfümlerinin birbirine karıştığı oksijen yetersiz bir hava, pazar alanı görüntüsü, kadın sesinden oluşun uğultulu gürültülü iğrenç bir ses....falan falan

dedim acaba indirim mi var... hayır yok aksine bindirim var
ama dururmu benim caanım hemcinslerim...önemli değil maksat yıl başında para harcamak,tüketmeek tüketmek...

hemen çıktım zaten param da yoktu..
sonra dedim bir adalara kıvrılsam nasıl olur...yürürken, bir dükkanda yılbaşı düdüklerinden gördüm... belkide yeni yılların en sevdiğim özellikleridir, renkli renkli düdükler, balonlar, şapkalar...
10 tane aldım onlardan arkadaşlarım için.. benim hediyem de ancak böyle olurdu zaten:) ama teknolojik olmuş, uzun filtreli, düdüklü falan yolda üfleye üfleye yürüdüm...

bi an aklıma kafeye gitmik geldi... hava soğuktu ve bi sıcak çay iyi gelirdi dedim ve yollandım hedefe...iyiki gitmişim.. çok sevdiğim insanlar vardılar orda... hepsini gördüm neredeyse...sohbet ettik gülüştük...düdük te üfledik... sonra bir abimiz kinder sürpriz almış bisürü bi sürü... içinden oyuncak çıkanlardan... çikolataları yedik, oyuncakları da pür dikkat yaptık..:) çok güzel oyuncaklar çıktı:)

saat ilerleyince artık ayrılmam gerekti oradan... ama iyi oldu dostları görmek, ve uzun bir aradan sonra şehir merkezine inmek:)bir de kar yağsaydı ya, o zaman pek bi şahane olacaktı...

şimdi evdeyim.. bu geceyi canım arkadaşlarım ile geçireceğim... çok iyi anlaşan, aile gibi bir grubum var... her biri ayrı tat ve renkte  insanlar... onlarla birlikte olmak gerçekten en güzel hediyedir herhalde...
hazırlanıp yanlarına gidicem.. olmasını istediğim herkes orada olacak.. bizbize ve eğlenceli olarak... tek eksiğim tatlılar tatlısı ailem... çok özledim onları... bir tek onlar olsalardı şuan yanımda hiçbirşey umrumda olmazdı...bu sene de yanlarında olamadım canım annem babamın...
onları çok seviyorum ve yanlarında olmak istediğimi bilmelerini istiyorum... çok özledim sizi...

bu yılki en büyük dileğim, bundan sonraki tüm yılbaşılarını en değer verdiklerimle geçirmek olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder